Slutkörd

Jag är så jävla slut. Helt totalslut är jag. Jag har ont i nacken, ont i ryggen, ont i huvudet. Jag är jättetrött och tom i huvudet, och vill bara krypa ner under täcket och ligga där tills att det känns bättre.
 
Det är kämpigt på skolan, ett högt tempo som jag inte alls är van vid, och det tar verkligen på en! Att det hela tiden känns som att man måste prestera på max, göra bra ifrån sig och komma med bra idéer och lösningar. Det gör mig så matt och slut...


MEN! Imorgon är det en ny dag, med nya fräscha tag - det är FREDAG, slutredovisning och äntligen är veckan över och jag får andas lite under helgen. Det ska bli sååååå skönt! :) Även om man kanske inte hinner vila upp sig och återhämta sig till fullo så är de där två dagarna väldigt värdefulla.

Och i helgen blir det ett nytt spännande matlåderecept som jag ser fram emot att experimentera med :D Jag hoppas det blir bra, så ska jag se till att dela det med er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0