Som jag har saknat detta!

 

Bilden gör INTE maten minsta lilla rättvisa, haha! I och för sig är det väldigt svårt att fota korv så att det ser aptitligt ut ;)

Det här var SÅ JÄVLA GOTT! Gott, enkelt, snabbt, mättande - helt super helt enkelt! Mina favoriträtter innan LCHF var bland annat välstekta Mamma Scans köttbullar, fullkornsmakaroner och ketchup, och välstekt falukorv med spagetti och ketchup (haha inte nån gourmetmat här inte ;)).

Har aldrig tänkt att det går att göra nått härligt, gott LCHF-alternativ av detta, men det gjorde det visst (såklart!)! Och det blev ÄNNU bättre än originalet!

Låt mig presentera shiratakinudlar, lite aromatkrydda och ca 1 1/2dl dl riven prästost lätt blandat på tallriken, toppat med välstekta falukorv (jag vet, på tok för liten procent kötthalt och massa äckliga saker iproppade, men det fick funka för denna gång), och lite-lite ketchup.

Det tåls att skrivas igen: SÅ. JÄVLA. GOTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0