Tillbaka efter lite härlig ledighet!

 

Hej på er! Det har varit tyst här under helgen, då jag har varit hemma i Östersund och andats frisk, klar, härlig jämtlandsluft ;) Det är alltid riktigt skönt att vara hemma. Jag kan verkligen släppa alla måsten och stressen med skolan, och bara koppla av. Så skönt!

På den fem timmar långa tågresan upp så hade jag bunkrat med lite gott att sysselsätta mig med, haha! Alltså. Saltade Macadamianötter?! Så fruktansvärt gott, om än aningen dyrt ;) Ska se till att lyxa till med dom lite då och då - ett riktigt bra snacks!

Jag hade också med mig en Questbar med smak av vit choklad och hallon - sååååå gott! Har en kvar som jag ska lyxa till det med till helgen, haha :)

Nu är jag i alla fall tillbaks i Södertälje, och det är bara att kasta sig rakt in i verkligheten igen. Det kommer återigen att bli några väldigt kämpiga veckor på skolan, men det är bara att bita ihop och köra på!

Förresten så var jag på besök hos en kiropraktor idag! Han knäckte till ryggen min och löste upp en hel hög knutar och spänningar som sitter i min nacke och axlar. Jag har fått några övningar jag ska göra i en vecka med hjälp av ett gummiband och om en vecka blir det återbesök. Jag hoppas hoppas att ryggen blir bättre så jag slipper gå och ha ont hela dagarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0