Frukost

 


Och så lyxade jag till det med pannkakor
till frukost idag! Mums, ihoprullade med massa smör och lite sötströ. Så gott!

Jag har alltid haft svårt med frukost på vardagar, när man kliver upp tidigt och kanske är lite stressad. Det har ju varit grymt för mig att köra periodisk fasta på veckodagarna - men nu när jag har varit i Stockholm så har jag valt att ändå äta något på morgonen innan jag springer till bussen. Varför? Jo, jag blir jättehungrig vid 9-10-tiden. Det jobbiga? Det är när jag faktiskt äter frukost! Så jag är  i valet och kvalet om jag ska köra på PF igen. Blir jag hungrig när jag faktiskt äter lite frukost, hur hungrig kommer jag inte att vara om jag hoppar frukosten?

I och för sig så är det ju bara att testa! Alternativt om jag packar med mig något litet att gnaga på när jag kommer fram till skolan, eller när jag åker buss - för det är verkligen en plåga att äta så tidigt på morgonen, haha. Jag verkligen tvingar i mig en matsked rysk yoghurt och lite müsli, och det tar sån tid att äta upp! Det bara växer i munnen, och det är ju inte så kul, haha!

Jaja, jag får testa att PF'a nästa vecka för att se hur jag klarar det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0