Godmorgon!

 


Godmorgon på er alla!
Idag fick jag mig en VÄLDIGT efterlängtad sovmorgon! Vi börjar inte skolan förrän 13 idag, så då kände jag att det nog var värt att stanna hemma under förmiddagen, sova tills jag faktiskt vaknar och sen bara ta det lugnt :) Så skönt!

Det är ju en stort omställning för mig, från att ha jobbat 4 timmar per dag i över ett år, med helt lediga eftermiddagar, till att övergå till upp klockan halv 7 på morgonen, till att vara igång och inte hemma förrän 19 på kvällen. Det tar på en! Ni som är van - hur står man ut?!  Jag är HELT slutkörd, haha!

Jag hade i alla fall lite tankar om att kanske ta en promenad nu på morgonen, men kände att sömnen ändå var prio ett. Jag får se om jag hinner mig ut ikväll efter skolan innan det blir mörkt. Lika mycket som min kropp och mitt huvud just nu behöver sömn, så behöver den också få röra på sig. Det vet jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0