På besök hos LCHFklubben i Sturegallerian!

 

Hej på er! Idag har fyllts upp med en extra dos glädje!
Jag svängde förbi Sturegallerian för att kika in på LCHFklubben :) Så kul, och vilket härligt bemötande jag fick från fina Isa som jobbar där! (Bilden är förresten tagen av henne! Jag snodde den fräckt från LCHFklubbens instagram :))


 

Med mig hem fick jag bland annat ett paket sjögräsnudlar och två Questbars(!!!) som ska bli så sjukt spännande att smaka på. En i smaken "Banana nut muffin" och en med smaken "White Chocolate Raspberry". Är nästan helt säker på att jag kommer bli totalsåld på dom, haha ;) Dessutom så fick jag ett litet smakprov på Sweet drops med smak av Chocklad, och en liten Cavalierchoklad. Gud vad det ska lyxas till i helgen ;)

Jag tycker att man ska titta in på LCHFklubbens affär
i Sturegallerian för att hälsa på och prata lite med Isa - så trevlig och glad tjej! Självklart borde ni handla något när ni är där också, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0