Still alive!

 
 

Åh, det är så tråkigt
när bloggen kommer lite i skymundan... Förlåt för det!
Jag tycker faktiskt att jag har goda skäl till varför det har blivit så - just nu rusar livet i 180 och jag hinner knappt andas.

Flytt och skolstart, nytt "hem", läskiga pendeltåg, bussar och tunnelbanor, MYCKET människor, nya jobbiga rutiner och RIKTIGT mycket att tänka på... Jo, jag saknar Östersund OERHÖRT mycket, kan jag berätta. Riktigt jobbigt och kämpigt, men jag försöker att bita ihop.

Idag tog jag mig i alla fall ut på en liten PWi området där jag bor. Ser fram emot när jag hittar en runda som jag gillar och kan börja springa på istället för att bara gå. Känner att PW's och löpning kommer att behövas för att rensa huvudet efter de väldigt långa dagarna som jag är ovan vid.

Hoppas allt är bra med er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0