Att vända en dålig dag

 
Idag har jag vänt en dålig dag till en bra dag. Med hjälp av träning! Det trodde jag då aldrig att jag skulle få skriva :) Det har gått lite knackigt på skolan idag, efter några fantastiska veckor med ett enormt flow- och skaparglädje. Men idag gick inget. Bilden jag gör blev kass och inte som jag trodde, och det gjorde mig oerhört sur. Allt på grund av en vit, klibbig färg.

Som tur var så hade jag tid på gymmet idag med rehabträning, och hurra! När jag lämnade gymmet var det lycka och livet leker igen, haha! Inte blev det värre av solen och det sköna vädret :) Promenerade hem istället för att ta bussen och njöt av knoppande träd, gröna gräsmattor och en varm härlig sol i ansiktet!

Tack träningen för att du gör mig glad. Förhoppningsvis så var det inte en engångsföreteelse ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0