Dom nya löparskorna


I fredags så tog jag mig ÄNTLIGEN in till Stockholm för att gå på Löplabbet för att testa ut ett par rediga löpskor. Det var väldigt väldigt längesen jag sprang någonting, jag har liksom inte vågat på grund av mina gamla slitna skor.

Det här är vad jag kom hem med. 1500 kronor fattigare och kanske de fulaste skorna i världshistorien ;) Jag undrar ÄRLIGT vem dom låter designa löpskor, för allvarligt, är dom inte nästan alltid sjukt fula? Det gör ont i mina ögon när jag tittar ner på mina fötter med dessa på. Polkagrisrandiga snören. En jäkla färgfest i glansigt guld, silver och rosa + alla dessa olika mönster?!

I alla fall. Dom är grymt sköna! Jag har inte vågat testa dom ännu, men kanske kanske imorgon, om jag har tur! Det ska bli spännande :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0