I förrgår med intervaller!


 



I förrgår såg det ut så här! Mina första intervaller någonsin, och shit vad kämpigt det var! 3 minuter lugn löpning varvat med 3 minuter snabb löpning i 10 omgångar. Att "springa fort" är så svårt?! Jag blir väldigt slut och får väldigt ont om luft. Varje snabb-intervall blev saktare och saktare, haha! Men det viktigaste var ju att jag genomförde det! Och jag är så stolt! :)

Idag ska jag "se fram emot" 40 minuter löpning, haha! Jag är inte alls taggad, och har träningsvärk efter att ha tränat lite funktionell träning för att bli starkare som löpare (bland annat utfall, squats, armhävningar, plankan och crunches). Tanken är att de 8 övningarna ska göras varannan dag, de dagar jag inte löptränar :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0