På med springskorna!

 
 
Nu har jag och mina skor varit ute på tur igen! Fortfarande bara lite-lite löpning för att vänja ben och fötter vid skor, men det känns kanon! Är jätteglad över att skorna faktiskt känns så grymma! (Peppar peppar!).

På söndag startar jag ett löpningsprogram via Runkeeper - det ska bli spännande och utmanande, de första turerna är på 30 minuter så jag hoppas att jag pallar det och att det inte blir för hårt för mig att köra det alldeles så här i början. Vad tror ni?

Ett alternativ skulle ju vara att minska lite på första passet på söndag (20 minuter löpning istället för 30), och vid nästa öka 5 minuter osv. Det ska i alla fall bli spännande, och jag ser fram emot en vår och sommar med mycket löpning :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0