Träning och ny på löpbandet



Hej på er! Jag har precis kommit hem från gymmet! 40min promenad dit/hem, 15 minuter på crossen, styrketräning för axlar, rygg, bröst och som avslut 15 minuter på löpbandet för första gången någonsin!

Jag pratade med min fantastiska sjukgymnast om löpningen idag, oom att jag får lite ont i knäna när jag springer. Då ställde han mig direkt på löpbandet och sa att där ska jag stå varje gång jag kommer till gymmet, haha! För att slipa på löptekniken! Tänka lite mer utåtvinkel på foten och en fantastisk hållning ;)

Har i stort sett aldrig stått på ett löpband och visst är det lite läskigt första gången? Man måste ju springa så himla rakt, haha! Tyckte dock att det gick kanon. Det blir en helt annan fokus på löpningen på bandet än ute i det fria. Kommer nog bli många timmar på löpbandet framöver :)

Mitt lilla efter-tränings-fika ser ut så här idag! Kvarg med hallon samt kaffe med en skvätt grädde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0