Veckan

 
 

Hej på er! Oj vad den här veckan har gått fort (men ändå sakta på samma gång - har jag redan strax gjort klar ännu en skolvecka?!). I brist på annat så visar jag lite matbilder, hehe! Vad är bättre än en perfekt avokado? INGET! Och lax som mamma lagade strax innan jag åkte tillbaks till Södertälje - sååå gott med hackade tomater och mozzarella på. Testa, vetja!

Annars så har jag hunnit träna mina två dagar denna vecka. Känns kanon, och det är fortfarande jättekul ju :) Jag kämpar på på crosstrainern och gör övningarna med maskinerna som jag har lärt mig.

Och imorgon ska jag på Löplabbet i Stockholm för att pröva ut ett par (förhoppningsvis) perfekta löpskor. Sen så ska jag ta upp löpningen igen! Har inte vågar springa mer i mina gamla skor då knäna säger ifrån - förhoppningsvis är det något som försvinner i och med nya skor :)

Och imorgon är det FREDAG! Hurra hurra hurra, jag har precis skaffat HBOnordic, så nu ska jag börja titta på både Game of thrones och Girls. Ser fram emot många många många timmar serietittande framöver ;) Så det kommer min helg att kretsa kring!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0