Vilar upp mig

 
Hej på er! Den här gången från Östersund! Usch, får lite dåligt samvete över att jag inte uppdaterar här så ofta som jag borde. Kanske det blir mitt mål för denna månad? Att uppdatera varje dag? :)

Annars så har jag ett mål efter jag kommer tillbaks till Stockholm på söndag - då börjar en totalt socker- och sötningsfri period för mig igen. Denna gång ända fram till den 6e juni då skolan slutar och jag åker hem på sommarlov. Sötningsfri i lite mer än 60 dagar. Klarar man det, haha? ;)

Ja, det gör jag ju. Förra 30dagars-perioden helt utan sött gick ju galant, och jag lovade mig själv efter det att det skulle bli av fler gånger då jag mådde så mycket bättre den månaden än någonsin. Största "saknaden" blir ju som vanligt efter sötad kvarg med hallon, och cola zero, men det går! :)

I alla fall, nu är jag på långledigt i Östersund. Så fruktansvärt skönt, ska ni veta! "Rehab" som klasskompisarna på skolan skämtsamt kallar det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0