Inför 2015

 
 
God jul på er, och snart är det nytt år! 2015! Året 2014 i lågkolhydratssynpunkt har varit lite dåligt måste jag erkänna. Sen juni har jag tappat kontroll och har liksom inte kunnat ta mig tillbaka vilket är så tråkigt! Bör tilläggas att jag sköter mig SUVERÄNT när det kommer till mååltider av alla dess slag, men det har blivit mycket av mina laster som är godis och snacks... Synd men det är bara att blicka framåt :)

Jag vägde mig nu när jag kom tillbaks till Östersund för julledigt och insåg att jag faktiskt väger nästan lika som när jag vägde "minst" i början av juni (då 66,7 kilo, idag 67,3) - glad att jag ändå har haft en viss kontroll trotts många avbrott med chips och krokar! Dock så hör att jag väger mig inte till vanligheterna - idag känner jag hellre efter hur kroppen känns och mår istället för att stressa över siffror.
 
2015 är nystart och jag vill så väldigt gärna att det ska gå bra. Vill inte ha några absoluta förbud men vill hitta tillbaks till "grundtänket" i LCHF så som jag åt i början av min resa 2012.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0