Yoga varje kväll

 
 
Jag yogar varje kväll med Adriene! Min klasskompis Hanna yogar själv och tipsade mig om en yogavideo som hon brukar följa innan hon går och lägger sig för natten. Den var lite för svår för mig, och stressande på grund av konstig musik och en hetsig peppig kvinna som inte passade mig så jag letade vidare och hittade denna!
 
Och det är SÅ SKÖNT! Gud vad härligt det är att få röra på och mjuka upp kroppen innan man går och lägger sig, lit extra lugn, lite extra trött och jag sover så himla bra när jag har yogat.
 
Nästa steg blir att yoga på Sats som gruppträning. Har ju varit sugen på det i över ett år men inte riktigt vågat då jag fortfarande är relativt stel och inte kan göra många av övningarna, men nu efter jul känns det dags. Ser fram emot! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0