Min dag

 

Idag har jag tagit mig en ledig dag från skolan. Planen är att rita på lite eget, göra och skicka iväg lite jobbskisser, bara ta det lugnt och gå på en härlig PW. Känner att jag måste ta varje litet tillfälle jag bara kan till att varva ner. Det låter så sjukt töntigt, men för mig är det ett måste. Jag är så stressad hela dagarna, och minsta lilla tillfälle till att inte behöva göra speciellt mycket är guld värt just nu. Så att jag orkar med.

Frukosten idag blev som ni ser på bilden. Oh yes, I did! Mandelbröd, några lager greveost, toppat med några skivor västerbottensost, in i mikron några minuter. YUM! Nästa gång kanske det kommer med lite skinka och tomat på.

Förresten! Någon som har några bra andningsövningar som man kan ta 10-15min en gång om dagen? Googlar men hittar inget vettigt känns det som.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0