Om att börja på gym

 

Så här såg mitt mellismål ut i eftermiddags! Massa ost (alltså, Västerbottensost?! Hur fantastiskt gott? I kuber. Så krämig!!!), lite jordgubbar och hallon! Och kaffe på det så klart! :)

Jag har varit hos både kiropraktor och sjukgymnast idag. Det gick jättebra - jag behöver inte min kiropraktor längre, nacken och ryggen och axlarna är "bra", han behövde inte släppa upp eller knäcka till nångonting alls idag! Dessutom så har jag ju varit bra och inte haft ont nått alls i flera veckor nu. Nu ska detta bra resultat bara bli långsiktigt, vilket betyder förebyggande träning.

Är nervig inför att börja träna på gym - jag och sjukgymnasten gick runt och kikade idag och usch vad stressad jag blev av att bara gå och titta i gymmet, så mycket människor och hög musik. Men det blir bara att bita ihop!

Nästa vecka startar jag sjukgymnastiken med fokus på rygg nacke och axlar. Förhoppningsvis så blir det inte för stressigt för mig att gå två gånger i veckan. Är ju så sjukt jävla stresskänslig just nu, och två dagars måsten till kanske får bägaren att rinna över för mig, vi får se. Hoppas inte i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0