En ovanlig händelse

 

En väldigt ovanlig syn hemma hos mig: en macka tidigt på morgonen en vardag!
Det var väldigt längesen jag åt något till frukost. Jag är aldrig speciellt hungrig och klarar mig väldigt bra på middagen dagen innan fram till lunch! Naturlig periodisk fasta :)

På helger äter jag alltid frukost - men inte förrän vid 12 på dagen, haha så man kan väll ändå kalla det lunch :)

Men imorse. Jävlar vad hungrig jag var när jag vaknade?! Antagligen så berodde det väll på en aningen för fettsnål middag, men jag vet inte jag... Vi åt ju ändå kycklinglever i en gräddsås, så, ja?

Jag bakade dessutom bröd igårkväll, att ha med i matlåda på skolan. Favoritbrödet just nu: mandelbröd i mikro! Jävlar vad gott. Var bara tuvngen att ta en liten bit av det imorse! Hade brödet inte funnits imorse hade jag ju säkerligen överlevt fram till lunch oavsett, men men! Gott var det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0