Fredagsgott

 

Hej på er! Det är äntligen fredag!
Innan jag gick hem från bussen så smet jag in på Ica och handlade lite inför helgen. Lite jordgubbar, en stooor grevéost och macadamianötter! :) Så så här ser mitt fredagsmys ut ikväll, medan familjen Andersson/Näsström kalasar ur godisskålen. Jag måste medge att det är riktigt jobbigt med godis mitt framför näsan, men jag klarar det, haha! Luktade lite på godiset (muuums vad gott det luktar, haha!), men jag nöjer mig med mina jordgubbar och min ost!

Jag är lite nere dock - jag har haft ont i halsen på morgnarna (BARA på morgnarna...) i ca 2 veckor nu. Halsontet ger dock med sig efter att jag har varit vaken i ca 30 minuter, och sen är det okej resten av dagen. Nån som har koll på vad det kan vara? Nått virus i kroppen som vill ut? Nått annat?

Är i alla fall lite smånojjig över träning just nu - jag vill verkligen inte bli förkyld, och i och med lite halsont vill jag inte riskera något, haha, så ingen löpning och ingen PW :( Riktigt tråkigt då jag egentligen inte känner mig sjuk...

Vad tror ni? Är det en förkylning på g? Skulle jag kunna springa trots halsont på morgnarna? Bläää...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0