Helg och jobb

 

Hej på er! Grymt med helg, eller hur? Så skönt - speciellt att få sova ut! :) Denna helg har jag en hög med illustrationsjobb att ta itu med. Fint att man, fastän att man studerar heltid, kan ta sig an uppdrag och tjäna lite extra pengar varje månad! Mitt jobb sitter numer i ryggmärgen så det går riktigt fort för mig att slutföra ett uppdra, vilket är skönt :)

Igårkväll lyxade jag till det med några jordgubbar och lite hallon när jag tecknade jobb. Denna gång handlar illustrationen om närproducerat kött, att rata massproducerad "mat"! Kul!

Får se vad som ska hittas på idag! Ska slutföra detta uppdrag, sen kanske det finns plats för en PW!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0