Långa dagar

 
Hej på er! Hoppas allt är bra :) Här är det helt okej - förutom att jag verkligen är dödstrött! Denna vecka innebär långa dagar för mig på skolan. Och förhoppningsvis resten av terminen också, haha! Förra terminen på skolan så var jag inte där när jag inte behövde (alltså, jag jobbade hemifrån så fort tillfälle gavs). Dumt så här i efterhand, men det är inget som man inte kan ändra på :) 9-16 ska vara standard, för min egen skull!

Idag när jag kom hem från skolan så satte jag mig snabbt och svarade på några jobbmail, drack en kopp kaffe och hoppade sen i träningskläderna! Trotts att jag var väldigt trött och slut i kroppen så gav jag mig fan på att jag skulle ut på en liten löprunda! Det gick bra! Men det var tungt. Och jag är nog hundra gånger tröttare nu än innan löpningen, men det är trött på ett skönt sätt! :) Har ju aldrig löptränat på snö förut, och visst är det kämpigare? Haha!

Jag älskar när man har noll motivation och tänker "Nej, jag orkar inte idag", men sen bara vänder på steken, säger "Va fan, nu kör jag", och så bara gör man det ändå. Då blir jag som mest pepp på träningen :)

Efter löpningen blev det ett gäng squats och ett gäng utfall. Stretching och sen dusch! Och MAT! Kycklinglever och blomkålsris <3

Nu ska jag bara rita på lite skisser till ett uppdrag och sen då ska jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0