Mmmm pizza!

 
 

Idag har jag stått och lagat lite matlådemat inför kommande skolvecka :) Bara en enda dag sen jag började studera i början av september förra året har jag köpt mig mat på lunchen! Jävlar vad pengar jag sparar genom att laga min egen lunch och ta med!

Denna gång blev det pizza utan tomatsås. Känner att jag lika gärna kan skippa det - det blir bara onödigt extra kollisar :) Istället blandade jag lite basilika, salt och oregano med en burk Ricotta, som jag bredde över pizzabottnen, på det lade jag spenat, och på det ett lager med mozzarella (tre stycken!). Sen så avslutade jag det hela med en hel påse riven ost ;) Ostkalas på min pizza!

Sex matlådor och jag kommer inte äta annat än pizza kommande vecka, haha! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0