Powerwalk och benträning!

 
Idag är det hemmaplugg som gäller (haha det blir dessvärre inte så värst mycket plugg ;))! Efter en timmes skrivande tyckte jag att jag var värd en power walk! Så skönt. Och fantastiskt härligt att bara vara ute när det är ljust, haha! 5,7 kilometer blev det! Väl hemma blev det ett gäng squats och några utfall. Jag har ju ett knä som har krånglat och gjort lite ont till och från de senaste veckorna, så jag får vara försiktig och ta det lugnt.

100 squats och det krampar i låren och rumpan, haha! Det känns att det var väldigt längesen jag tränade styrka! :) Men nu är det ändring på det - tre "pass" styrka hemma i veckan - ett för armar, ett för ben/rumpa och ett för mage/rygg. Helt lagomt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0