Sista dagen i Östersund

 

Hej på er! Idag är min sista dag på det härliga jullovet, vilket också innebär den sista dagen hemma i Östersund - imorgon åker jag till Södertälje igen. Det här känts jävligt motigt att veta att jag ska åka tillbaks till Stockholm, men idag känns det okej. Man måste försöka se det positiva i allt! Det ska framförallt bli skönt med fasta rutiner och mer kontroll på både träning och mat! :)

Det har i alla fall varit tre jättehärliga veckor. Kommer att sakna mamma och syrran jättemycket! :( I och för sig så åker jag ju hem redan i mitten av februari igen, men ganska länge är det ändå ;)

Ikväll blir det slapp framför tv'n med brie och gruyere, mina favoritprogram "Face Off" och "Äkta människor" går ju ikväll! Men först ska vi kalasa på Biff ála Rydberg till middag! MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0