Snabbmat

 

Haha, så har har mina luncher sett ut de senaste två dagarna! Har inte haft tid eller ork till att anstränga mig med lunchen just nu, så då får det bli sånt som blir snabbt klart! :) Det enda på tallriken som tar tid är ju äggen som ska koka i 5 minuter, haha!

Självklart så är det en stoooor klick smör med till äggen. Utan fettet skulle jag inte alls stå mig många timmar på den här sortens lunch, men tack vare smöret så kan jag gå lätt som en plätt ändå till middag utan att bli hungrig :)

Röd mat är ju för strikt LCHF, men i så små mängder som jag äter spelar det ingen roll :) Tycker att man får lyxa till det med två jordgubbar och en näve hallon när det ändå är extrapris på dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0