Just nu! Mer PW's!

 
 
 
 
Det blir lite för tyst här emellanåt, kan jag tycka :) Ska försöka bättra mig - dock så är mina dagar ganska enformiga och det är ju inte speicellt kul att skriva om samma sak varje dag!

Idag tog jag för första gången på ett bra tag på mig mina springskor (som förövrigt är så grymt sköna! Älskar dom!) igen. Det känns i kroppen att det var längesen jag var ute och powerwalkade. Jag har haft väldigt ont i ryggen i en vecka nu, och det enda jag kan tänka på att jag har gjort annorlunda än tidigare veckor är att jag knappt har promenerat något alls.

Så så fick det bli idag! Och visst har jag rätt - under och efter promenaden känns ryggen mycket myyyycket bättre. Måste bättra mig med PW'sarna! 1h och 10 min blev det, en tur uppför slalombacken, samt 20 minuter löpning på det. Skönt att röra på sig utomhus emellanåt :)
 
Ryggonten kan också ha med skivstångspassen jag går på att göra. Kan tänka mig att vissa övningar där inte är speciellt bra för min nacke / rygg eller mina axlar med snabba byten och att jag ibland blir ofokuserad på hållning. Ska i fortsättningen bara gå på ett pass i veckan, så får resten bli spinning / rehabträning i gymmet istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0