Tillbaka och förkyld!

 
 
Hej på er! Nu har det varit tyst här väldigt länge - så tråkigt! Jag har varit på en liten husbilsesmester på Lofoten i Norge, därav tystanden här :) Dessutom så har jag varit förkyld(!!!) de 12 senaste dagarna och det känns bara som att det går runt och runt och vägrar ge med sig.

I förrgår och idag så blev jag riktigt less på att bara sitta hemma och krya på mig, så jag har tagit två lugna pass på gymmet, med lite PW på bandet och lätt rehabträning för min rygg, mina axlar och min nacke. Jag har haft problem under förkylningstiden med ont i just nacken och huvudet, vilket så klart gick över så fort jag fick värma upp musklerna och lederna lite i gymmet :) Nu hhoppas jag bara att den lilla styrketräningen inte förvärrar förkylningen ;)
 
Och spinningen! Som jag saknar spinningen! På söndag är det tamigfan dax och jag skiter i om jag är dålig då. Det är bara ett Soft Spin-pass så oavsett blir det väldigt lugnt :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0