Gruppass på Friskis

 
 
Hej på er! Hoppas allt är bra! Det är det med mig - jag är i full gång med träning på Friskis och Svettis, löptränar försiktigt, power walkar och gör övningar hemma. Det är jätteskönt när träningen blir en  del av vardagen, och man inte måste tvinga sig själv ut och iväg på något. Det faller liksom naturlig nu och jag hoppas det håller i sig hela sommaren. Sen söndags har jag gjort något varenda dag - och det är längesen jag var så pass aktiv att jag har tränat varje dag.
 
I torsdags var jag på mitt första grupppass på Friskis - skivstång! Kul, knixigt och jobbigt så klart, och huuu vilken träningsvärk jag har haft, främst i benen och i underarmarna. Idag har jag varit på spinning - också jättekul men så jobbigt, haha. Jag tycker det är grymt kul att svettas och få ta i. Imorgon blir det skivstång igen!

Dessutom så väntar jag på samtal från en tränare på Friskis så att jag ska få komma igång i deras gym. Måste ha en redig genomgång av maskinerna där då jag inte känner igen en enda från Actic i Södertälje. Vill inte gå in och göra fel så att kroppen kanske tar stryk. Förhoppningsvis får jag samtal och kan bestämma dag och tid för instruktion till veckan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0