Måndag = nya tag!

 
 
 
Hej på er! Idag är det måndag, och nya tag! En anledning till att älska måndagar, tycker jag :) Man kan "starta på nytt". *I helgen har det blivit en hel del onyttigheter och min kropp mår skit efter allt jag har stoppat i mig. Man förstår varför socker och kolhydrater öht är skit - hemsk egetnligen att man vill misshandla sin kropp så!
 
Nu dricker jag kaffe och ska strax ut på en löprunda. Vädret är prefekt just nu så jag måste passa på! Det blåser, är mulet och svalt :) Får se hur lång runda det blir men jag ska sikta på 50 minuter löpning och hoppas att mitt knä orkar med.
 
Vill visa er hur middagen såg ut igår också! Fint, eller hur?! Färsk, stekt torskrygg med ägghack i smör och lite ärtor! Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0