Mitt väder!

 
 
Godmorgon! Idag är det mitt väder ute - det är "bara" 10 grader, blåser och regnar lite emellanåt. Så skönt! Det betyder att jag taggar inför lite löpning nu, ska bara dricka mitt kaffe. Frågan är bara om jag ska våga mig på lite backintervaller (och i så fall komma på vart den ultimata backen är?) eller om det bara blir 3km.

Vilket som så är det perfekt springväder för mig! Och det blir skönt att få röra lite på kroppen - igår var jag på ett skivstångspass igen och träningsvärken i ben, rumpa och axlar idag är inte nådig, ska ni veta! Är dock orolig för hur ryggen, axlarna och nacken reagerar på denna sortens träning, och jag hoppas det bara är träningsvärk och inte RIKTIGT värk som kommer tillbaka. Har ju inte haft tillfälle att rehabtränat något så nacken och axlarna kanske är lite mer utsatta nu än tidigare.

Håller tummarna att det bara är träningsvärk och att den inte går över i riktig värk. Och så hoppas hoppas hoppas jag att dom hör av sig för gymgenomgång på Friskis denna vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0