Fantastiska frukosten

 

Hej! Idag såg min fantastiska frukost
ut så här! Kanske inte så kul i en liten-liten matlåda, men äsch! Det är i alla fall kokospannacotta (koka en burk kokosmjölk tillsammans med lite vaniljpulver en liten stund, blötlägg två gelatinblad och rör ner i kokosmjölken - fördela i portionsformar, låt stå  i kylen!). Enkelt och förbaskat gott. Ingen sötning behövs ju då kokosmjölken ofta är väldigt söt i sig!

Jag åt den idag med Barabär med smak av havtorn och mango. Grymt god, och en matsked klarar man sig långt på :D Testade Barabär-hallon för nån vecka sen och nej, den var inte alls god. Då mosar jag hellre mina egna hallon, och slipper dessutom äppelpurén som är tillsatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0