PW och frukosten!

 
 


Idag har sett ut så här än så länge :) Det är fantastiskt fint väder idag! Det känns som att man inte har sett solen på flera månader? Bara helt grått och tråkigt - men så idag! Wow!

Det blev en superlång PW för mig imorse - längsta på väldigt, väldigt länge! Lite över en mil på 1h och 40min. Så skönt, har verkligen njutit.

Till frukost, efter pw'n så testade jag på nått nytt, men överraskande gott! Kvarg toppat med mandelmassan som blev över från semelätandet igår, och lite BaraBär-hallon. Jävlar vad gott det var! Mandelmassa är ju ett kanontillbehör, och enkelt - bara blanda lite mandelmjöl med en skvätt grädde, lite lite sötströ och smaksätt med lite bittermandelessens om man känner för det!

Och ikväll! Mellofinal! Jag blev riktigt, riktigt besviken på Anton Ewalds låt i år. Men jag visste ju att det skulle bli svårt för honom att toppa "Begging" från förra året. Årets låt är bara jävligt gnällig och riktigt dåligt. I år blir det girlpower i toppen och jag hejar på, och tror att antingen Sanna Nielsen eller Helena Paparizou kommer att vinna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0