Senaste tiden

 

Hej på er! Nu var det så här dumt längesen jag skrev här igen... Måste bättra mig! Har ju i och för sig inte varit så värst på topp den senaste tiden, men det känns som att det börjar vända!

Jag har mer ork, mer energi och mer driv än tidigare. Det betyder att jag orkar gör mer - de senaste tre veckorna har jag verkligen gett järnet när det kommer till power walks! Minst 50 minuter, och i stort sett varje dag! Solen och det fina vädret har hjälpt sjukt mycket! Förutom det så går jag till bussen/pendeln VARJE dag (20 minuter).

Och det bästa? Jag har börjat träna på gym! Haha, jag trodde aldrig att den dagen skulle komma. Har skjutit upp att börja grymma ända sen jag började med LCHF, faktiskt. Det har funnits i bakhuvudet hela tiden, men jag har som inte vågat.

I och för sig så är detta rehabträning, för att hjälpa min rygg, mina axlar och främst min nacke från att ha ont! Mycket fokus är att tänka på hållningen i de övningar jag gör, men som bonus tränar jag ju vissa kroppsdelar också - främst rygg, axlar och bröst. Och det är så kul!
Det bästa? CROSSTRAINERN! Haha, har velat testa en sån såååååå sjukt länge, och nu ÄNTLIGEN får jag värma upp och träna på en sån! 15 minuter uppvärmning kör jag, och 15 minuter efter styrketräningen.

Eller, ja det allra bästa? Det är att jag är så glad och SKÖNT trött efter jag har varit och träna! Det är verkligen avstressande att bara få gå in på gymmet och tänka på att träna och inget inget annat. Tyvärr så blir det mer sällan än jag vill - två gånger i veckan är mitt fokus just nu, för mer hinner jag inte på grund av skolan. Men förhoppningsvis så kan det blir mer framöver! Håller tummarna att det blir lugnare på skolan framöver så att jag kan träna lite mer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0