45 minuter löpning

 
 
Igår kämpade jag mig ut på en löprunda igen, med 15 minuter PW som uppvärmning och 20 min PW som avslut. Allt som allt sprang jag ca 45 minuter - men med rätt så många "andningspauser" ska tilläggas ;) GUUUD vad jobbigt det var! Så varmt, så svettigt, så jävla KÄMPIGT! Hur mycket jag än tog i efter att ha stannat för att återhämtat mig så kände jag bara hur energin rann ur kroppen i varje löpsteg, sen var det stopp och tvungen att stanna och andas. Sjukt! Men 45 minuter blev det i alla fall, och jag är nöjd!

Idag är jag lite öm på framsida benet mellan där foten och benet går ihop, haha. Får se om det blir mer löpning imorgon eller om jag ska avvakta tills jag ändå ska på gymmet på tisdag! :)
 
Det är i alla fall en otroligt härlig känsla att springa och känna att man faktiskt GÖR något. Oavsett om det går bättre eller sämre så rör man på sig och det är ju det viktigaste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0