En efterlängtad power walk

 


Idag var det löppass enligt mitt schema i Runkeeper. Dock så känner jag att jag måste lyssna på kroppen min och då jag har ont i fötterna och framsida underben så måste jag bara låta det vara ett tag. Löpningen får helt enkelt skjutas upp någon dag! Det dåliga samvetet kommer krypandes, men jag vet ju att jag inte kommer palla hur mycket som helst, så det är bara att bita ihop.

Istället tog jag mig ut på en efterlängtad power walk! Det var ritkigt längesen - de dagar jag inte har löptränat har jag liksom inte haft någon ork till att göra annat än att vila, haha så det har inte blivit några pw's alls!

Energin och kraften jag hade idag var dock fantastisk! Att jag faktiskt gick snabbare idag, än jag sprang när jag löptränade i förrgår är inget vi behöver prata högt om, eller hur ;) Det var skönt, och det blev en lång härlig tur, bland annat efter sjön Maren nere i Södertälje centrum! Det är riktigt fint där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0