En timmes PW och den där jävla solen

 
Hej på er! Hur är det i värmen? Jag hatar det. Jag blir så hemskt hemskt arg och irriterad och less när det är varmt. Nu har det varit sommar i två dagar och jag är redan sååå less!

Men efter att ha hatat värmen och solen och sommaren i några timmar så trotsade jag den istället och tog mig ut på en härlig (men väldigt svettig och varm!) PW! Det var skönt! Det är ju alltid lite extra härligt när man får svettas för då känns det ju verkligen som att man har gjort nått ;)

Kepsen kommer att bli räddning i sommar! Utan den skulle jag förgås. Håller trots allt huruvdet skyddat från solen så att man inte börjar koka :) Det är det värsta - jag klarar inte sol mot huvudet och i ögonen så där direkt och länge, då får jag snabbt huvudvärk och får värmeslag. Keps hjälper förvånansvärt bra! :)
 
En timme PW blev det i alla fall, och jag är riktigt nöjd! Mina ben kändes riktigt starka och jag hade riktigt bra kraft i dom - sånt är alltid roligt att känna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0