Gymmad och klar!

 
 
Här är en väldigt trött och svettig version av mig, efter ett pass på gymmet! Vet inte om det berodde på den otroligt höga luftfuktigheten som är ute nu, eller om jag verkligen gav allt - men det har typ aldrig hänt att jag svettats så mycket ;)

I alla fall så blev det ett jättebra pass idag! Jag vågade mig upp på löpbandet trots att jag sagt till mig själv att vila några dagar åter igen. Sist jag sprang - i förrgår - så fick jag otroligt ont i vad jag tror är hälsenan på vänster ben/fot. Det har varit på g ett tag då jag känt av att det har gjort ont där när jag har sprungit, men i förrgår gjorde det verkligen ont. Igår var det inte bättre, men idag har jag knappt känt av det (bara när jag har gått i trappor) så jag tänkte att uppvärmningen på gymmet får bli på löpbandet - mest för att testa.

Det gick suveränt! Inte det minsta lilla ont, och det kändes bättre än på länge. Är lite i en svacka i löpningen just nu då det bara känns tungt, motigt och ont, men löpbandet verkar funka! Det blev 15 minuter löpning som uppvärmning med starka ben och långa kliv, samt 5 minuter som avslut efter gympasset! Grymt! Imorgon blir det vila, och känns det fortfarande bra i foten och benen på torsdag så ska jag köra ett pass på mitt program, där det är intervaller som väntar! Peppar peppar!
 
Inatt kommer jag nog att få sova gott i alla fall!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0