Knäet!



Blääääääää! Jag har precis avverkat 40 minuter löpning, och det gick KANON! Bläet kommer in för att mitt vänstra knä började göra ont när det bara var 5minuter kvar. Helvetes jävla skit. Jag blev så arg! Halt-sprang mig igenom dom sista 5 bara för att fullfölja helt. När jag sen PW-ar så gör det inte det minsta lilla ont, hur snabbt jag än går.

I alla fall, så har det aldrig nånsin hittills gått så lätt för mig att springa, så jag är oerhört glad att min kondition har blivit så avsevärt bättre sen jag började med löpprogrammet jag springer efter! Även om intervallpassen - som är dom allra jobbigaste, med varvat snabb / normal löpning är SKITJOBBIGA så ger dom mig hur mycket som helst i den längre, lugnare löpningen!

Känslan idag var att jag med lätthet hade kunnat springa milen. Med lätthet. Det är en fantastisk känsla, men att sen inte kunna fullfölja det på grund av ett kasst knä gör mig oerhört irriterad ;) Nästa gång, kanske!

Håller bara tummarna att knät känns tillräckligt okej för att springa med på tisdag :)

Kommentarer
Postat av: elin

Heja Sofie! Wow, vilken löpare du har blivit! Vill bara tala om att jag har ätit quesadillas efter ditt recept till lunch och dom var jättegoda! Heta torskgrytan eller vad den nu hette har också blivit en favvo hos oss. Ha det gott i vårsolen! kram från mig och hästarna!

Svar: Hejsan Elin och vad kul, och vad glad jag blir! Ja visst är både quesadillasarna och den heta torskgrytan fantastiskt goda? Kul att du gillar dom :) Ha det så fint du med, och pussa på hästarna från mig! Kram!
Sofie Marklund

2014-05-04 @ 14:12:51
URL: http://xn--hstkrlek-0zad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0