Mer före-efterbilder!

 
 
 
Det är faktiskt dags för lite före-efter-bilder igen! Nu var det sjukt längesen ju - rättare sagt ett år! :) Även om det känns konstigt att lägga ut sånna här bilder, så är det väldigt peppande för mig att se att det går åt rätt håll med kroppen, och att jag trivs mer och mer med hur jag ser ut!

Sen jag flyttade till Södertälje i september 2013 så har det inte hänt så mycket med min vikt. De senaste 8 månaderna så har min vikt i stort sett stått stilla, eller växlat mellan ca 66 och 67,5 kilo, vilket är grymt! Det gör inget att jag inte går ner, och att jag har hållt min vikt så pass bra är jag sjukt stolt över!
 
Jag ville dock ta en "förebild" på mig själv nu när jag har börjat löpträna och gymma, för att se hur min kropp (eller om min kropp!) svarar på att jag rör mig mer samt om den lilla styrketräningen förändrar min kropp. Jag förväntar mig inte allt för stor viktnedgång framöver - mer jag hoppas på att bygga mer muskler, och kanske bli lite mer "slimmad", om man kan skriva så, haha! :)

Jag har ganska höga förväntningar inför sommaren. Det första jag ska göra när jag kommer till Östersund är att skaffa ett gymkort på Friskis och svettis, och få hjälp med ett styrketräningsprogram för hela kroppen. Jag hoppas att det får mig att vilja träna MER och att jag, i september kan ta nya före-efterbilder och se att det har hjälpt min kropp att bli ännu starkare :) Spännande, eller hur?!
 

Kommentarer
Postat av: M.Å.J. Jansson

Grattis! Jag hoppas bara att anledningen att du gör det inte är för utseende, för du var alltid fin och är så fortfarande!
Lycka till med träningen!

Svar: Tack vad go' du är Mikael! Att trivas med sin egen kropp är viktigt för mig, att slippa må dåligt över hur den ser ut och känns! Att jag dessutom mår så fruktansvärt bra överlag tack vare lågkolhydratskost är prio ett - kroppen får komma som en bonus ;)
Sofie Marklund

2014-05-25 @ 11:21:20
URL: http://majjansson.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0