Näst sista rehabpasset

 
 
Hej på er! Hoppas allt är bra - det är det med mig! Trött efter dagens träning, men det är väll den bästa tröttheten som finns?! Eller hur? :) Idag var mitt näst sista rehabpass på gymmet - jag kör ett sista pass på tisdag nästa vecka innan jag lämnar Södertälje för sommaren.
 
Jag är så oerhört glad att jag har fått en sån professionell och superbra hjälp med mina rygg- axel- och nackproblem av min sjukgymnast. Övningarna jag har gjort de senaste månaderna har varit så jäkla grymma - och att slippa gå och ha ont hela tiden är sååå fantastisk! Tänk att jag i september-november-december förra året hade konstant ont i rygg, nacke och axlar. Så ont att jag ibland grät, knappt kunde röra mig, och hade en fruktansvärd huvudvärk varje dag.

Idag är jag felfri och har i stort sett inte haft ont en enda gång sen jag började rehabträna. Helt fantastiskt, och det gör mig så hemskt hemskt glad och tacksam över att det faktiskt har gått att få hjälp! Nu är det upp till mig att hålla efter, fortsätta träna och fortsätta slippa ha ont! Såklart är motivationen på topp - jag vill inte ha ont mer.

Hurra för min fantastiska sjukgymnast! Vilken hjälp jag har fått!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0