Nyheter från Lindahls - smaksatt sockerfri kvarg!



Nyheter från Lindahls! Helt sjukt, jag har gått och känt på och tittat på vaniljkvargen som finns så många gånger de senaste veckorna, vet hur god den är och vet hur dålig den är för mig med socker och på tok för mycket kollisar. Har önskat mig en smaksatt kvarg fast sötad med sötningsmedel.

Och så helt plötsligt! Detta! Hallelulja för Lindahls! Dom har i dagarna släppt tre nya kvarg, med smakerna Citron-Lime, Hallon och Persika-Passionsfrukt (den som jag har velat testa mest av allt, men som inte fanns när jag handlade... Jaja!).

Nu är det ju så att jag har en sötnings- och sockerfri period. Allt är ett big no-no. Men jag var bara tvungen. Jag är sjukt svag när det gäller nya grejer som ÄR FÖR MIG. Som dessa. Och det är ju inte så mycket sötning i dessa, så min sötningsfria period fram till 6e juni får en liten-liten paus på två dagar ;)

Har ätit den med Citron-Limesmak, och JÄVLAR vad fantastiskt god?! Så sjukt. Kanske bara för att jag inte har ätit nått sött överhuvudtaget på väldigt länge? Den var i alla fall amazing.

Däremot så mår min mage inte så värst bra just nu. Och självklart är det på grund av den här kvargen. Skönt att veta hur bra jag däremot mår utan allt sött. Nu har jag ont i magen, är uppblåst som en ballong och mår bara allmänt kasst. Och det är ju inte kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0