Oliver

 


Hej på er! Hoppas ni hade en fin valborg! Idag har jag bara slappat. Jag har ärligt inte gjort någonting alls föurtom att ligga i sängen och tittat på serien "Girls". Min brutala träningsvärk sitter fortfarande i - ni vet den där träningsvärken när man knappt kan sätta sig eller ta sig upp från toaletten, haha ;)

Jag har sett till att stretcha i två omgångar idag, men känner att det kanske inte alls ger någon effekt när träningsvärken redan har kickat in. Hoppas bara att det känns bättre imorgon, för gör det så här ont kommer jag aldrig kunna springa, vilket skulle vara surt. Ska alltid alltid alltid se till att vara nogrann med stretchingen OAVSETT vad jag gör framöver! :)

I alla fall så har jag hittat ett nytt favvosnack som omväxling till osten, nötterna och ölkorven. Jag är inte riktigt säker på om jag tycker det är gott eller äckligt med oliver, men ja! Dessa små påsar är perfekta och det finns många smaker att välja mellan. Dessa två har jag testat hittills och Provencal var allra bäst, med lite hetta! Tips om man vill ha något kolhydratsnålt snack nån kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0