På gymmet!

 
 
 
Hej på er! Vilken bra dag det har varit - jag har lyckats få bort lite skolarbete, och tränat! Träningen gick så bra. Det blev intervaller på löpbandet idag - 3 minuter snabbare löpning varvat med 3 minuter lugnare löpning i sammanlagt 30 minuter.

Det var sjuuuuuukt varmt i lokalen och jag svettades som en jäkla gris. Det bara rann! Men jag klarade det, även om det kanske gick liiite saktare mot slutet! 4,5km på 35 minuter kändes okej! Och sen såklart styrketräning på det. Är så kul att jag är så taggad och sugen på gymmet varje dag nu. Om jag bara hade haft möjlighet att faktiskt vara där mer!

Det första jag gör när jag kommer till Östersund näst-nästa vecka är att traska till Friskis och svettis för att skaffa ett 3-månaders kort där PLUS att boka in handledning på gymmet. Ska verkligen se till att få hjälp med att sätta ihop ett träningsprogram för hela kroppen. Det är dags!
 
Dagens mat idag blev korvstroganoff med broccoli och en liten hög västerbottensost! MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0