Spring och trött



Hej på er från världens tröttaste! Idag har jag varit helt slut. Vet inte om det är någon liten förkylning som spökar eller något annat? I alla fall så har jag hunnit med en löptur - 30 minuter intervaller på 5min "snabbare löpning" varvat med 5 minuter lättare löpning.

Men idag var det tungt. Riktigt tungt! Benen orkade inte riktigt, mjälthugg, tungt att andas. Vet inte om jag tog i lite för mycket när jag sprang fort, eller om kroppen bara inte riktigt var i fas denna gång. Men genomfört blev det, så klart! :) Jag tycker faktiskt att jag är RIKTIGT duktig. Löpningen blir bara bättre och bättre, jag orkar mer, och känner mig starkare. En härlig känsla!

Nästa pass är i övermorgon och då är det dags att öka till 45 minuter löpning!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0