Bästa tiden på mina små två!

 
Idag sprang jag fortare än nånsin tidigare på löpbandet! Hurra för snabba fötter och jävlar anamma!
Jag maler på med mina 2 små kilometer fortfarande. Ja! Jag fegar för att ta mig ur det. Det är ju på grund av mitt löparknä som jag är så försiktig (försöker jag intala mig själv...), och planen har länge varit att öka kilometrarna successivt, men det har kommit saker emellan, som förkylningar och dålig planering.
Men nästa vecka ska jag våga. Planen har länge varit att öka med 0,5km per "ökningstillfälle" (var tredje vecka) och hoppas på att mina knän håller. Nu har jag ju trots allt tränat dom riktigt bra de senaste månaderna så lite starkare och motståndskraftigare borde dom vara, men man vet ju aldrig :)
 
Men nu är det fan dags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0