Helgen!

 
 
 
Har haft en riktigt härlig och lugn helg, precis som jag gillar det! Jag hittade Visättras elljusspår i går och blev överlycklig. Att power walka och springa i skogen är så himla avkopplande och skönt! Igår blev det en kort PW där bara för att kolla omgivningen och spåren, idag tog jag samma runda fast med 2,5km löpning.
 
Och ja! Jag ökade idag! Det kändes rätt och jag kände mig så stark. Det var inte ens jobbigt att springa så det var härligt. Nu kör jag 2,5km i tre veckor och hoppas på att öka till 3 efter det. Sakta framåt. Jag ska inte låtsas som ingenting, men det kändes liiite liiite i ena knät idag när jag närmade mig 2,5. Inte kul, men jag fortsätter med övningarna och springer på 2,5 och håller tummarna att en ökning till 3km inte lockar fram löparknät igen. Då vet jag inte vad jag gör!
 
I alla fall! Min frukost denna helg har varit lyxig som bara den! Kaffe, som vanligt, och finn crisp med leverpastej, samt filmjölk med Pauluns granola. Inte LCHF nånstans kan man ju tycka men jag vill lyxa. Det är ändå lågkolhydrat så det får vara ok, haha! Dessutom så är filmjölken laktosfri vilket innebär bara 1,8kollisar per 100g, och granolan är ju sockerfri :) Till nästa helg blir det egen granola om jag är hemma! Nu laddar vi för en ny vecka!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0