Helt slut!

 
 
Jag är heeeeeelt slutkörd! Idag stod spinning på schemat och jag älskar när jag är som allra tröttast, hungrigast, mest less och bara vill gå hem, men ändå stannar kvar länge på skolan för att gå på spinning eller träna. Då känner jag mig så sjukt duktig! Och idag var inget undantag, haha!
 
Jag har aldrig kört ett så kämpigt, svettigt eller hårt spinningpass någonsin. Herrn som håller i det är helt jäkla galen som vrålar och skriker och hoppar av sin cykel stup i kvarten för att studsa rund och peppa alla som är med. Jag låg i stort sett över cykeln under den sista låten och var heeeeelt tom på kraft överhuvudtaget. Och det är en så jävla härlig känsla!
 
Nu är jag helt tömd på kraft, har tagit mig några finncrisp med leverpastej och druckit lite kvarg med smak av apelsin och vanilj - självklart med en skvätt grädde i för att öka den pinsamt låga fetthalten som är i ;) Nu är jag placerad i sängen för kvällens avsnitt Paradise och sen ska jag sova så gott så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0