Nu tar vi tag i det här igen!

Nu är det ännu en gång av flera som jag skriver det här, men det är dags att blåsa liv här i bloggen igen! Men nu måste det hända, mest för min egen skull!
 
Jag har varit väldigt off när det gäller ALLT som har med kost och träning att göra de senaste månaderna. Ända sen juli månad, om jag ska vara ärlig. Jag är omotiverad och inte så fokuserad som jag har varit tidigare, och jag tror jag måste renodla vad det är jag vill och sätta upp några mål som jag kan jobba mot för att få det att funka.
 
Jag måste också på något sätt "back to basics" när det gäller lågkolhydratskosten - där har jag tappat bort mig helt och hållet vilket är så tråkigt! Jag har blivit så sjukt lat, och vill väldgt gärna tillbaks till hur det kändes och hur jag såg på kosten när jag började med LCHF för typ 2 år sen. Det jobbiga är att jag inte riktigt VET hur jag åt då.
 
I träningen så är det väll ändå okej. Jag gymmar lite - mest för att hålla mina löparknän och mina svaga axlar, min rygg och nacke under kontroll, haha. Jag går på två pass spinning i veckan och löptränar lite lite på det också. Så jag är igång, men måste fokusera lite bättre tror jag. Och få så bra rutin på det som det bara går.
 
Vi får se. Jag vill att november månad ska få mig tillbaks i rätt spår igen och jag ska verkligen ge allt för att försöka få det att funka!
 
Nu kör jag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0