Tar tillbaks frukosten!

 
 
Jag har varit så sjukt dålig på frukost de senaste månaderna. Det har blivit som en enda lång periodisk fasta, utan resultat what så ever. Jag hoppar frukostarna mest för att jag inte är speciellt hungrig och för att man ändå ska äta lunch så nära inpå ;)

Men ibland måste man ju bryta dom här "vanorna" för att röra om lite i grytan så från och med igår är frukost tillbaks in i mitt liv igen! Idag äter jag två kesobröd med smör och massa kalkonmjukost. Och så den obligatoriska kaffen så klart! :)
 
Idag känns det i alla fall att jag tog ut mig rejält på spinningen igår. Är fortfarande helt slut i hela kroppen, träningsvärk både här och där (tränade dessutom lite armar innan passet, och dom får sig aldrig nått vanligtvis, så dom är något ömma idag!). Känner mig dessutom lite förkyld - alltså det är ständigt förekommande när jag har tagit ut mig riktigt på ett pass. Varför blir det så? Lite hostig, snorig och allmänt tung. Knepigt! Någon som har en teori på varför?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0